lauantai 7. syyskuuta 2013

7.9.2013 Seatle

Kun en muuta keksinyt, laitoin kuvan eiliseltä päivälä, oli iso navetta!

Lähdin taas sateeseen aamulla mutta kuten eilenkin, sade loppui aika pian. Vaatteet vähenivät nopeaan tahtiin T-paitatasolle.  Lyhyen helpohkon alkumatkaosuuden jälkeen tulin taajamaan, minun mielestäni kaupunkiin, joka jatkui tänne Seatleen asti. Olin laittanut navigaattoriin Seatlen ja ajattelin, että alan katselemaan siinä lähempänä kaupunkia. Olin laittanut yhden joen ylityksen rajaksi. Ennen  kuin saavuin sille joelle, tajusin, että todella olen Seatlessa ja jos olisin halunnut halvempaa majapaikkaa, olisi pitänyt alkaa tosissaan valitsemaan 25 km ennen keskustaa. Takaisin en viitsinyt palata ja maksoin itseni kipeäksi ja päätin ottaa opiksi.
Ensimmäisen majapaikan ovella törmäsin pariskuntaan, joka oli Portlandista. Olisivat halunneet minut sinne kylään ja kehuivat kaupunkia hyväksi. Minun mielestäni tämä päivä ei kovin hyvä ollut. Jatkuvassa liikenneruuhkassa ajoa yli 100 km.  Epäilen, että sama peli jatkuu huomennakin. Tapaan ehkä jossakin vaiheessa päivää Pekan, joka on lähtenyt LA:sta vuokra-autolla pari päivää sitten tännepäin.



Ei kommentteja: